- 
      Koszyk jest pusty
- 
      x
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma Netto
        0,00 zł
        
      
            
        Suma Brutto
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
     
				
				0
        
            twój koszyk
                            0,00 zł
                    
        - 
      Koszyk jest pusty
- 
      x
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma Netto
        0,00 zł
        
      
            
        Suma Brutto
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    - Kategorie
- 
                Gra strategiczna karciana Turniej Złotorożca
 
                   
              
              Symbol:
                222832
              
          
        
                          
                                  
            45.56
          
                
45.56
            
          45.56
| Opinie | |
| Ilość w opakowaniu | 1 szt | 
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny | 
| Cena przesyłki | 0 | 
| Dostępność |  | 
| Waga | 0.175 kg | 
| Kod kreskowy | |
| EAN | 5904262551292 | 
Zamówienie telefoniczne: 600519017
| Zostaw telefon | 
      - rozgrywka składa się z 3 rund toczonych do wyczerpania kart na stosach i w ręku
- każda potyczka wygląda mechanicznie tak samo – gracz atakujący wykłada kartę zawodnika i określa na jaką cechę toczy się pojedynek
- przeciwnik próbuje się obronić lub doprowadzić do remisu poprzez: wystawienie silniejszej karty, karty słabszej ale wzmocnionej specjalnymi zdolnościami/kartą wsparcia, lub odrzuceniem z ręki jednej karty, której opis specjalnych zdolności na to pozwala
- karta, która przegrała trafia na stos pokonanych – stos bardzo ważny, bo dający punkty po każdej rundzie
- dla urozmaicenia rund wprowadzono zasadę, że pierwsza toczy się na dowolną cechę, druga na moc/siłę, a trzecia na spryt/wdzięk
- w klasycznej Wojnie gracz nie ma żadnego wpływu na to co wyciągnie ze stosu i nie ma możliwości cofania kart ze stosu kart odrzuconych a Turniej Złotorożca oferuje nam coś ciekawszego
- gracz na ręce może mieć maksymalnie 4 karty i decyduje, którą będzie atakował/bronił się, jest to dość spory wybór
- trzeba więc czytać opisy, analizować korzyści bądź straty, kalkulować, im lepiej zna się tę grę i zdolności zawodników, tym lepiej można zaplanować ewentualne poświęcenie danej karty na rzecz zyskania w pewnym momencie przewagi
- trzeba mieć jednak w miarę dobrą pamięć do tego, co straciliśmy lub co trafiło na stos kart rezerwowych i odrzuconych
- maksymalny czas gry to 30 minut, ale ze względu na niezależność rund, spokojnie można rozdzielić grę na trzy części, co jest przydatne, gdy gra się przykładowo na przerwie w szkole
    
  - każda potyczka wygląda mechanicznie tak samo – gracz atakujący wykłada kartę zawodnika i określa na jaką cechę toczy się pojedynek
- przeciwnik próbuje się obronić lub doprowadzić do remisu poprzez: wystawienie silniejszej karty, karty słabszej ale wzmocnionej specjalnymi zdolnościami/kartą wsparcia, lub odrzuceniem z ręki jednej karty, której opis specjalnych zdolności na to pozwala
- karta, która przegrała trafia na stos pokonanych – stos bardzo ważny, bo dający punkty po każdej rundzie
- dla urozmaicenia rund wprowadzono zasadę, że pierwsza toczy się na dowolną cechę, druga na moc/siłę, a trzecia na spryt/wdzięk
- w klasycznej Wojnie gracz nie ma żadnego wpływu na to co wyciągnie ze stosu i nie ma możliwości cofania kart ze stosu kart odrzuconych a Turniej Złotorożca oferuje nam coś ciekawszego
- gracz na ręce może mieć maksymalnie 4 karty i decyduje, którą będzie atakował/bronił się, jest to dość spory wybór
- trzeba więc czytać opisy, analizować korzyści bądź straty, kalkulować, im lepiej zna się tę grę i zdolności zawodników, tym lepiej można zaplanować ewentualne poświęcenie danej karty na rzecz zyskania w pewnym momencie przewagi
- trzeba mieć jednak w miarę dobrą pamięć do tego, co straciliśmy lub co trafiło na stos kart rezerwowych i odrzuconych
- maksymalny czas gry to 30 minut, ale ze względu na niezależność rund, spokojnie można rozdzielić grę na trzy części, co jest przydatne, gdy gra się przykładowo na przerwie w szkole
                              Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.