- Kategorie
-
Książeczka edukacyjna Kapitan Nauka Bazgraki kodują
![Książeczka edukacyjna Kapitan Nauka Bazgraki kodują Książeczka edukacyjna Kapitan Nauka Bazgraki kodują](/images/na120/101000-102000/Ksiazeczka-edukacyjna-Bazgraki-koduja-Kapitan-Nauka_%5B101235%5D_480.jpg)
![Książeczka edukacyjna Kapitan Nauka Bazgraki kodują Książeczka edukacyjna Kapitan Nauka Bazgraki kodują](/images/na120/101000-102000/Ksiazeczka-edukacyjna-Bazgraki-koduja-Kapitan-Nauka_%5B101235%5D_480.jpg)
Symbol:
474523
31.84
31.84
31.84
Opinie | |
Ilość w opakowaniu | 1 szt |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
|
Waga | 0.209 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788366949171 |
Zamówienie telefoniczne: 600519017
Zostaw telefon |
Bazgraki kodują to zabawy z podstaw programowania dla przedszkolaków. Dzięki sympatycznym stworkom, kodowanie stanie się fascynującą przygodą i wyzwaniem przygotowującym do nauki matematyki, informatyki i robotyki.
Szyfry, rebusy i zagadki pomogą dzieciom w nauce prostych algorytmów, uzupełnianiu sekwencji oraz kodowaniu informacji za pomocą symboli graficznych. Polecenia zostały opracowane tak, aby dziecko w nauce programowania widziało użyteczne możliwości i rozwijało sposób uczenia się zgodnie z ideą STEM nowym podejściem do nauki polegającym na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. To integracja nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii, matematyki.
Przykłady zadań dla przyszłych programistów:
Rozkoduj, o czym marzy Bazgrak, i otocz pętlą właściwy rysunek.
Zapisz za pomocą symboli trasy łączące takie same Bazgraki bliźniaki.
Policz bombki każdego rodzaju. Uzupełnij schemat.
Szyfry, rebusy i zagadki pomogą dzieciom w nauce prostych algorytmów, uzupełnianiu sekwencji oraz kodowaniu informacji za pomocą symboli graficznych. Polecenia zostały opracowane tak, aby dziecko w nauce programowania widziało użyteczne możliwości i rozwijało sposób uczenia się zgodnie z ideą STEM nowym podejściem do nauki polegającym na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. To integracja nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii, matematyki.
Przykłady zadań dla przyszłych programistów:
Rozkoduj, o czym marzy Bazgrak, i otocz pętlą właściwy rysunek.
Zapisz za pomocą symboli trasy łączące takie same Bazgraki bliźniaki.
Policz bombki każdego rodzaju. Uzupełnij schemat.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.